Usein kysyttyä

  • Mitä tuotteita yrityksenne myy?
    Meillä on laaja valikoima erilaisia käytettyjä ja uusia autonosia sekä oheistuotteita autosi korjausta varten. Jos haluamaasi tuotetta ei löydy varastostamme, voimme tilata sen sinulle eurooppalaisilta yhteistyökumppaneiltamme.
  • Mitä merkkejä myytte?
    Tarjoamme laajan valikoiman alkuperäisiä uusia OEM-osia, käytettyjä OEM-osia sekä uusia ei-alkuperäisiä EU-sertifioituja varaosia.
  • Mitä takuita tarjoatte autonosille?
    Valmistajan takuu kattaa kaikki uudet autonosat. Käytetyt autonosat tarkastetaan varastossamme, ja ne ovat täydessä käyttökunnossa.
  • Mikä on PALAUTUSKÄYTÄNTÖ?
    Autonosat, jotka ovat hyvässä käyttökunnossa voidaan palauttaa 14 päivän sisällä toimituksesta, ja kustannukset tästä ovat ostajan vastuulla. Osat, jotka eivät ole käyttökunnossa tai jotka ovat rikkinäisiä voidaan myös palauttaa, ja tämän kustannuksista vastaa myyjä.
  • Mitä maksutapoja hyväksytte?
    Hyväksymme useimmat tavalliset luottokortit: Visa, Mastercard, Discover ja American Express. Voimme myös järjestää UPS-käteismaksun (C.O.D).
  • Mikä on hyvityskäytäntönne?
    Rahat palautetaan 10 arkipäivän kuluttua siitä kun osa on palautettu yrityksellemme tai yhteistyökumppanimme varastolle, ja kun se on tutkittu vahinkojen varalta.
  • Mitä jos maksoin osasta, jota ei ole saatavilla?
    Rahat palautetaan tilillesi 6 arkipäivän kuluttua.
  • Kuinka kauan osien toimitus kestää?
    Toimitus kestää 3-7 arkipäivää riippuen siitä, minkä osan tilasit ja mihin osoitteeseen.
  • Mitä jos en löydä tarvitsemaani osaa internet-sivuiltanne?
    Voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse ja lähettää listan osista, jotka tarvitset. Vastaamme sinulle, ja kerromme hinnat sekä mahdolliset toimituspäivät.