Tilaus- ja toimitusehdot

Kuinka tilaan osia?

  • Valitse auton valmistaja ja malli/vuosi.
  • Valitse autonosan tyyppi.
  • Lopuksi napsauta painiketta “Tilaa“.
  • Jos haluat jatkaa tilauksen tekemistä (kun esimerkiksi haluat tilata useampia osia samalle tai eri ajoneuvolle), napsauta painiketta “Lisää ostoskoriin“, ja jatka tilauksen tekemistä. Täytä kaikki tarvittavat tilauslomakkeen kentät täsmällisesti.
  • Saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi, ja se sisältää maksamasi summan sekä arvioidun toimituspäivämäärän. Tuotteet toimitetaan lähetyspalvelun välityksellä, joten varmista, että osoite, postinumero ja muut tiedot ovat oikein. Väärä tieto saattaa olennaisesti viivästyttää toimitusta tai johtaa siihen, ettei lähetys saavu perille.
  • Jos meillä ei ole tilaamiasi tuotteita, tai jos jostakin muusta syystä emme pysty toimittamaan tilaustasi, kerromme sinulle siitä sähköpostitse tai puhelimitse. Rahasi palautetaan tällöin 6 arkipäivän kuluttua.
  • Kun saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi, tarkoittaa se sitä, että tilaus on hyväksytty ja käsitelty. Myöhemmin saatat saada sähköpostiviestin, jossa on muutoksia toimituspäivään ja –aikaan tai pyyntö lisätiedon antamista koskien.
  • Tilausvahvistusviesti saatta tulla viiveellä, sillä meidän täytyy ensin varmistaa, että tilaamaasi tuotetta on varastossa.
  • Jos lähetyspalvelu ei tavoita sinua antamassasi osoitteessa, jätetään sinulle ilmoitus, jossa on toinen toimituspäivä ja –aika, sekä osoite, josta voit itse hakea lähetyksesi.
  • Jos olet sitä mieltä, että tuotteiden hinta on väärin laskussa, ota ystävällisesti meihin yhteyttä sinulle sopivalla tavalla (sähköpostitse tai puhelimitse), ja kerro meille virheestä.
  • Jos muutat mieltäsi tuotteen oston suhteen, kerro siitä meille 24 tunnin kuluessa vastaamalla saamaasi sähköpostiviestiin sanalla “STOP“. Tällöin tilauksen käsittely ei etene. Jos 24 tuntia on jo kulunut, ota meihin yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse.

Muut ehdot

Tilauksen toimitus kestää 3-7 päivää riippuen tilaamastasi osasta sekä toimitusosoitteesta.

Rahat palautetaan tilillesi 6 arkipäivän kuluessa, mikäli tilaamiasi tuotteita ei ole saatavilla.

Hyväksymme useimmat yleiset luottokortit kuten Visa, Mastercard, Discover ja American Express. Voimme myös järjestää UPS-käteismaksun (C.O.D).

Jos osa palautetaan ei-käyttökelpoisessa kunnossa tai vahingoittuneena, ja tämä johtuu ostajan aiheuttamasta väärinkäytöstä, ei rahoja palauteta. Vahingoittunut tuote voidaan palauttaa takaisin ostajalle, mutta ostaja on vastuussa toimituksen kustannuksista.

Valmistajan takuu kattaa kaikki uudet autonosat. Käytetyt autonosat tarkastetaan varastossamme, ja ne ovat täydessä käyttökunnossa.

Myyjä maksaa sellaisten osien palautuksen, joissa on valmistusvikoja. Ostaja voi valita, haluaako hän osan vaihdon täysin toimivaan kappaleeseen vai rahojen palautuksen.

Osat, jotka ovat hyvässä käyttökunnossa voidaan palauttaa 14 päivän kuluessa toimituksesta, ja ostaja vastaa tämän kustannuksista. Rahat palautetaan 10 arkipäivän kuluttua siitä kun osa palautetaan yrityksellemme tai yhteistyökumppanimme osoitteeseen, ja kun tarkastus vahinkojen varalta on tehty.

Voit kysyä meiltä tilausprosessiin liittyvistä seikoista sähköpostitse tai puhelimitse (katso kohtaa “Yhteystiedot“).